Ca blogger oficial Vegeta voi avea ocazia să coordonez prima campanie de promovare la nivel național (II)

În primul articol înscris în campania lansată de Blogalinitiative, respectiv ”Vrei să fii blogger oficial Vegeta” au spus cum ce ar însemna pentru mine să câștig titlul de ambasador Vegeta. Însă, cum recunoștința mea ar fi pe măsura premiului atunci m-am gândit să le ofer și eu ceva în schimb. Practic, bloggerul care va convinge echipa Vegeta că este cel care merită acest titlu va avea de îndeplinit o serie de sarcini, impuse încă de la începutul acestui concurs: 

– Blogul tău va găzui bannere cu câştigătorii concursului Vegeta pe care îl va organiza clientul pe Facebook. Bannerele sunt postate timp de o două săptămâni şi vei primi ulterior mai multe detalii despre acest concurs.
– Vei coordona o campanie de suflet – în care, alături de tine și de alți voluntari – va fi gătită o masă delicioasă pentru copiii unui centru de plasament.
– Vei prezenta experiența ta ca blogger Vegeta in doua articole postate pe blogul tău.
– Vei fi anunțat pe pagina de Facebook Vegeta ca Blogger Oficial.
– Periodic, vor fi distribuite link-uri spre articolele interesante de pe blogul tău pe pagina de Facebook Vegeta.

Însă, acestea, după mine aduc notorietate doar bloggerului și bineînțeles va face fericiți acei micuți care vor gusta din preparatele gătite cu Vegeta.Și aici cred că în articolul scris de mine am explicat cine aș dori să fie acești beneficiari și ce ar însemna pentru mine implicarea într-o astfel de campanie. Dar iată care ce pot oferi eu brandului Vegeta: o campanie de promovare. Nu că nu ar fi suficient de cunoscut dar din punctul meu de vedere este important să fii tot timpul prezent. Să fii vizibil dar în același timp clienții să se simtă ”băgați în seama” sau altfel spus implicați în povestea Vegeta.

Campania mea s-ar numi ”Vegeta-n bucate!” , o adaptare după vechea poveste ”Sarea-n bucate!”. Prin ea aș urmări în primul rând implicarea gospodinelor, adică a principalelor cumpărători în povestea Vegeta. Să simtă că fac parte din poveste, să se simtă cât mai aproape de brandul Vegeta, în final să identifice gătitul cu Vegeta. Nicio masă fără pește,  nicio mâncare fără Vegeta – acesta să fie scopul campaniei. Este o campanie de promovare a brandului dar și susținere a vânzărilor simultan.

Campania de mediatizare ar avea următoarele direcții:

– bannere cu mesajul : ”Alege Vegeta-n bucate. Nicio mâncare fără Vegeta”. Aceste postări ar fi în mediul online. Sunt gratuite pe site-urile de socializare. Iar pentru un impact și mai mare, aș putea merge și pe câteva postări sponsorizate, pe site-urile de socializare sau chiar la alți bloggeri care sunt convinsă că ar dori să intre în competiție. Premiul lor va fi participarea în juriul final al concursului care va reprezenta cea de-a doua mea ”probă”.538296_319278888149085_700780647_n

– anunțarea campaniei sub forma unui concurs pe Facebook. Mai exact, voi invita gospodinele să gătească cu Vegeta,orice preparat doresc, să se fotografieze și să posteze pe Facebook cu hashtagul #vegeta-n bucate . Cel mai spectaculos și inedit preparat va fi premiat, fără însă a menționa premiul final.

– concursul în sine ar crea un impact major în mediul online mai ales dacă de exemplu nu am da un termen limită de încheiere al concursului ci am spune doar că selecția se va face din primii 100 de participanți. În final se vor alege 10 gospodine care vor întra în povestea Vegeta. Practic cele 10 gospodine vor candida pentru titlul de ”Prințesa Vegeta”, adică va întruchipa fiica împăratului din povestea ”Sarea-n bucate” care la finalul poveștii a gătit bucate speciale pentru împăratul care a izgonit-o de la palat.

-Ziua finală va fi cea în care vom organiza concursul în aer liber. Practic, cele 10 gospodine alese vor fi îmbrăcate ca niște prințese și vor găti preparatele cu care s-au înscris în concurs. Însă de această dată vor găti același preparat de două ori. O dată fără Vegeta în el, și o dată cu Vegeta în el. În acest fel, se va putea puncta și mai bine cât de bună este mâncarea gătită cu Vegeta. Va fi amenajat un loc special în București. În parc aș spune eu. Bannere și afișe cu Vegeta ar fi împărțite tuturor celor ajung acolo. În plus, fiecare trecător care cumpără câte o porție din preparatele gătite de cele 10 gospodine, la sume modice, va primi o monstră de Vegeta.  Ei vor fi de altfel puși să voteze ce fel de mâncare le-a plăcut mai mult: cu sau fără Vegeta. Astfel, cei care vor pleca de acolo îi vom câștiga precum clienți. Nu pe toți însă cu siguranță o parte dintre ei. Pentru că s-a dovedit psihologic, după ce vor vedea o zi întreagă mesaje cu Vegeta, culoarea albastru, vor gusta din preparate gătite cu Vegeta și vor găsi și acasă pliculețul cu 11081371_808423242567978_6911939390223903262_nmonstra Vegeta vor merge, inconștient, tot către ceea ce au văzut anterior, adică raftul cu Vegeta.

Pentru a decide cine este ”prințesa Vegeta” automat avem nevoie de un juriu. Și cine poate fi mai potrivit decât bloggeri care au mediatizat concursul dar și o personalizate cu renume în domeniu, precum Horia Vârlan de exemplu. Acesta va întruchipa rolul împăratului ce trebuie convins, iar bloggerii ”mesenii din poveste”. Gospodinele vor fi în delir că au gătit pentru el sau mai ales îndrumate de el. Tot evenimentul va atrage atenția publicului și crea un buzz suplimentar online – practic cele 10 gospodine vor fi ridicate la rangul de vedete și vor primi în dar și o experiență aparte, memorabilă de împărtășit și altora. De asemenea, fiecare acțiune din programul acestei zile va fi mediatizată în social media cu același hastag#vegetan-nbucate.

Va urma cu siguranță și promovare post -event prin materialele foto-video realizate cu ”Prințesa Vegata” și împăratul Horia Vârlan. Va fi o campanie PR in presă pentru a comunica evenimentul dar și rezultatul competiției și impresii după concurs. La fel, va fi și o promovare în mediul online.

Cam așa aș face dacă aș fi ambasador Vegeta și dacă aș avea sprijinul echipei. Vă mulțumesc  pentru această șansă și sunt convinsă că cel ales va fi un norocos.

Lasă un comentariu