Îmi sunt datoare să uit…

Îmi sunt datoare să uit…acum, după atâtea cuvinte rostite între noi, priviri lungi, atingeri calde, îmbrățișări fierbinți, zâmbete în colțul gurii sau râsete în hohote, momente de amor a venit momentul să spun ”Bună Dimineața”. E timpul să mă trezesc…și să uit. Îmi sunt datoare să uit pentru că nu mai ești. Ce nu mai este? Sau ce a fost? Nici măcar nu știu. Știu doar că îmi sunt datoare să uit…să ies din furtuna în care mă avântasem, să tai ancora care nu mă lăsa să plec, să las în urmă vuietul ce suna pe alocuri a strigăte de durere. Îmi sunt datoare să-mi ajut inima să bată din nou cu dorință, să râdă cu poftă, să se zbată de plăcere. La fel de datoare sunt și minții. Să fie prezentă, să îndrume pașii drepți acolo unde mi-e dat să ajung. 

M-am trezit la realitatea mea. Îmi sunt datoare pentru că ție nu vreau să-ți fiu. Un vis frumos s-a transformat într-un coșmar în vis. Din care m-am trezit și e din nou un vis. Acum îmi sunt datoare să rămân aici. Pentru că acolo visul nu mai există. Acum am un nou vis plin de speranță și îmi sunt datoare să rămân ancorată aici. Să nu mai plec. Îmi sunt datoare sufletului care strigă să primească atenție, îmi sunt datoare minții care mă îndeamnă să privesc înainte.

Da, acum pot spune. Îmi sunt datoare să te uit. Ființă apărută în noapte și dispărută-n zi. Îmi sunt datoare pentru că ți-am promis să fiu, să mă bucur și să uit. Acum uit. Tot ce a fost, ce nu a fost! Îmi sunt datoare să uit pentru că tu nu o vei face. Tu nu îmi ești dator! Tu nu ai promis nimic. Tu ai fost cât ai vrut, ai plecat și atât.

Îmi sunt datoare timpului care îmi cere din nou Timp, Răbdare și Încredere. Îmi sunt datoare Iubirii care îmi bate la ușă și vreau să îi deschid. Îmi sunt datoare LUI care așteaptă cuvinte rostite cu duioșie, priviri aruncate pe furiș, atingeri tandre, îmbrățișări pline de dorință, zâmbete sincere și clipe de amor…

Și da…am uitat! Că ai fost aici. Dar e deja trecut.

Lasă un răspuns

